יום שלישי, 20 באוגוסט 2024

הכול דת! לכן, הכול כפיה דתית!

 

הכול דת! לכן, הכול כפיה דתית!

א' קיימות כמה דתות גדולות, מוכרות, כמו יהדות, נוצרות, אסלאם, כאשר העתיקה ביותר היא היהדות. אבל, בימינו אלה, יש גם הרבה "דתות", כתות, או תנועות מחשבתיות,  שהם מתנהגים כמו דת, אבל לא מכירים בזה, ומתנגדים למדבקה "דת" בחריפות. לעניות דעתי, "הדתות" האלה הם: קומוניזם, הומניזם חילוני או דתי, אתאיזם, ואולי עוד.

לעניות דעתי, יש ל"דתות" אלה סימנים דומים לדתות המוכרות. יש כאלה שאומרים על הומניזם שהוא דומה לנוצרות, אבל בלי אלוקים.

למשל, לקומוניזם יש "אלוקים" או "אל" עליון, שהוא רוש המפלגה הקומוניסטית. התעמולה הרשמית בברית המועצות, קראה לSTALIN, ראש המפלגה הקומוניסטית בברית המועצות בזמן מלחמת העולם השנייה, "שמש העמים"! הכינוי הזה מוכר היטב גם בישראל, מזמן שילטון המפ"ם. עוד סימן מובהק של דת הוא הדחיה הטוטלית של כול דת אחרת. עוד פעם ה"דת" הקומוניסטית היא הדוגמה הטובה ביותר. ידוע היטב הדחיה של יהדות, לימודי תורה, משפטי רווה של האדמו"ר מליבוביץ' על ידי השילטון הקומוניסטי בברית המועצות.

דרך אגב, אולי כאן המקום להדגיש שלא כמו כול דת אחרת, יהדות שונה מהם, אין לה פעילות מיסיונרית, וגם לא דוחה את הדתות האחרות.

ב' לכן, לעניות דעתי, רוב רובם של התנועות המחשביות באופנה בימינו אלה, הם כמו "דת". וכמו כול דת, הם מפעילים פעילות מיסיונרית, וגם דוחים כול דת אחרת.

לכן, כול הפעולות שאנו עדים שלהם במדינת ישראל במרחב הציבורי, ולא רק במרחב הציבורי, וגם בעולם, נגד היהדות, למשל איסור תפילין, איסור תפילות בהפרדה, איסור ברית מילה, איסור שחיטה כשרה, חילול שבת, חילול מצוות וזלזול בהלכות, כול הפעולות האלה הם לא נגד כפיה דתית, אלא הם בעצמם "כפיה דתית"! כול הפעולות האלה, הם לא סימן של "חופש", "נאורות", אלא "כפיה דתית" לשמה נגד הדת היהודית!

שבת שלום ומבורך! הרבה בריאות ורק בשורות טובות!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה